צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

בחירת חברת סיעוד מומלצת

תוכן עניינים

במידה ואתם זקוקים למטפל או מטפלת באופן חלקי או מלא או שיש לכם בני משפחה קרובים שהינם חולים או קשישים וזקוקים לסיוע מלא או חלקי בביתם סביר להניח שאתם מבררים על מטפלים ורוב הסיכויים הם שאתם מבררים לגבי מטפלים זרים. אם לכם או לאחד מבני המשפחה שלכם מגיעה קצבת זקנה וכחלק ממנה אתם או הם מעוניינים להעסיק עובדים זרים סביר להניח שאתם מחפשים חברת סיעוד. חברת סיעוד תפקידה לסייע לכם למצוא מטפל סיעודי או מטפלת סיעודית ישראליים או זרים שיתאימו בצורה הטובה ביותר לתפקיד ולכן  עליכם להשקיע מאמצים רבים, לבדוק המלצות תעודות ואישורים  ולמצוא עבורכם או עבור קרוב המשפחה שלכם  חברת סיעוד מומלצת. מכיוון שהשוק מלא בחברות סיעוד גדולות וקטנות וגם בהרבה מאוד מטפלים עצמאיים כדאי שלא תעשו טעות או תתפשרו ולצורך כך אספנו שמונה טיפים חשובים שיסייעו לכם למצוא חברת סיעוד מומלצת.

שמונה טיפים חשובים למציאת חברת סיעוד מומלצת וכיצד לעבוד איתם לאחר שבחרתם:

  1. בשלב הראשון וודאו שלחברת הסיעוד שפניתם אליה יש את כל האישורים הרלוונטיים והנדרשים- אישור ממשרד התעשייה, ממשרד המסחר וממשרד התעסוקה. כמו כן וודאו שחברת הסיעוד הינה ספק של הביטוח הלאומי על מנת שיהיה ניתן לשלם להם דרך הקצבה. בקשו לראות את האישורים ואת התעודות. אל תסתפקו בדבר הנאמר בעל פה ותוודאו שכל האישורים והתעודות בתוקף.
  2. בקשו המלצות מאנשים שעובדים איתם והעסיקו או מעסיקים דרכם עובדים זרים. תרגישו חופשי לשאול את כל השאלות . חברת סיעוד טובה לא תתבייש להעביר מספרים של לקוחות מרוצים. תשאלו מכרים אחרים איך בחרו חברת סיעוד ובדקו המלצות ודיס המלצות ברחבי הרשת ובמדיה החברתית.
  3. בדקו את ההיצע של המטפלים ושל המטפלות שיש בחברה. וודאו שיש להם מספיק מטפלים שעובדים פנויים באזור שלכם בכדי שתוכלו להתאים עבורכם או עבור המטופל את המטפל המתאים ביותר ושיהיו מטפלים נוספים זמינים באזור שלכם לכל מקרה שלא יקרה ולכל תרחיש שעלול להתרחש.
  4. בדקו את המקצועיות של העובדים ואנשי המקצוע שמספקים את התמיכה ואת הייעוץ לכם ולמשפחה שלכם. אל תתביישו לבדוק מי מלווה אתכם ואיזו מעטפת מקצועית חברת הסיעוד מציעה לכם. זו תקופה שתצטרכו הרבה מאוד תמיכה ולכן חשוב שתקבלו אותה מאנשי מקצוע טובים שיתנו לכם את המענה הנדרש ברמה המקצועית וברמה האישית.
  5. בהמשך לבדיקת המקצועיות של העובדים ואנשי המקצוע וודאו איתם שהם שולחים את אנשים המקצוע ואת המטפלים שלהם לקורסים, השתלמויות, כנסים מקצועיים ומשקיעים בהם. ככל שחברת הסיעוד משקיעה יותר במטפלים שלהם כך יהיו להם יותר כלים לטפל במטופל עצמו בצורה הטובה ביותר.
  6. אחד התנאים החשובים ביותר למציאת חברת סיעוד טובה ומומלצת הוא הכימיה ביניכם לבין חברת ההסעדה וגם בכימיה בין המטופל למטפלת. חשוב שתרגישו שיש לכם גוף שאתם יכולים לסמוך עליו ושהם דואגים לכם ואכפת להם. כמו כן חשוב מאוד שהמטופל ירגיש הכי בטוח והכי נוח עם המטפלת מכיוון שהיא זו שתדאג לו ותהיה איתו רוב הזמן. במידה ויש צורך במטפלת מחליפה חשוב שתדעו שתקבלו מטפלת במהירות וביעילות בהתאם לצרכים ולדרישות של המטופלת
  7. וודאו שלחברת הסיעוד יש מגוון רב של מטפלות ומטפלים שיתאימו למה שאתם צריכים ורוצים. במידה ויש לכם דרישות כמו שפה ספציפית שהמטופל דובר בה, אם אתם מעדיפים מטפל זכר או מטפלת נקבה ועוד. כמו כן יד לציין אם מדובר במטופל שזקוק לסיעוד מלא עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ואז יש צורך בטיפול סיעודי עם לינה ואם יש צורך גם בסיוע במטלות אחרות בבית. ישנם מקרים בהם יש צורך בסיוע רק בכמה שעות במהלך היום, או רק כמה פעמים במהלך השבוע או אפילו רק מטפלת סיעודית ללילה בלבד. את כל התנאים האלה חברת הסיעוד צריכה לדעת מראש על מנת להתאם עבורכם את המטפל המתאים ביותר כך שככל שתנדבו יותר פרטים כך תגדילו את הסיכויים להתאמה
  8. בדקו מול חברת הסיעוד אם הם מספקים שירותים של ביקורי בית. הסיבה שיש צורך בביקורים מסוג זה היא שיש לעשות בקרה על המצב של המטופל ועל העבודה של המטפלת – אל תוותרו על הסעיף הזה.
בחירת חברת סיעוד מומלצת

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי