צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

כמה עולה מטפלת סיעודית פרטית?

תוכן עניינים

מטפלים סיעודיים נחוצים כאשר האדם המטופל אינו יכול להתנהל בכוחות עצמו. אדם סיעודי אינו יכול לתפקד בצורה עצמאית ולבצע פעולות פשוטות ביותר כגון: לקום, לשבת, לשכב, להתלבש, להתפשט, להתקלח, וגם לאכול או לשתות בכוחות עצמו. לעיתים קרובות אדם סיעודי אינו שולט בסוגרים ואינו מסוגל להתנייד בכוחות עצמו.

מטפלת לקשישים או טיפול של בני המשפחה

כאשר אדם הופך לסיעודי, עומדות בפני משפחתו שתי אפשרויות: האחת, לטפל בו בכוחות עצמם, החלטה אשר תגרום להם לערוך שינויים רבים בחייהם ועלולה לשחוק אותם בשל הטיפול האינטנסיבי – והשנייה היא לשכור את שירותיהם של מטפל או מטפלת לקשישים, או למטופלים סיעודיים. יש לקחת בחשבון שטיפול סיעודי מצריך הכשרה מתאימה בכדי לבצע משימות הנגועות לטיפול בקשיש.

השמת מטפלת לקשישים – הקשבה והבנת צרכי המטופל הסיעודי

טיפול סיעודי נדרש כאשר אדם קרוב לנו אינו יכול להתנהל בכוחות עצמו ולעשות פעולות יום-יומיות פשוטות כמו לאכול, להתקלח ולהתנייד. לעיתים הדבר קורה עקב תאונה, שבץ מוחי או עקב זקנה. כדי ליהנות משירות מקצועי וקשוב של מטפלת לקשישים או מטפלת סיעודית פרטית לאדם סיעודי, רצוי לפנות אל חברה גדולה ומקצועית אשר לה ניסיון רב שנים בתחום השמת כוח אדם לתחום הסיעודי. חברה כזו יכולה ללוות את בני המשפחה לאורך כל הדרך ולהעניק להם ייעוץ והכוונה הנוגעים לזכויותיהם וכן לזכויות החולה הסיעודי.

עלותה של מטפלת סיעודית פרטית

מטפלת סיעודית פרטית עובדת לרוב בבית המטופל שישה ימים בשבוע. השכר נע בין 5,500 ₪ ל-7,500 ₪ שאינם כוללים את עלות המחיה שלה בבית וכן את זכאותה לחופשה, ביטוח רפואי, נסיעות ופיצויים אך סכומים אלו קטנים בהרבה מעלות אשפוז אדם סיעודי במוסד סיעודי פרטי ולכן משפחות רבות המטופלות באדם סיעודי מעדיפות לפנות אל חברה המתמחה בכוח אדם בתחום הסיעודי ולהיעזר במטפל סיעודי פרטי המקל על חיי המשפחה וחיי האדם הסיעודי.

תפקידה של המטפלת הסיעודית בקשישים

תפקידה של המטפלת בקשישים, הינו עזור לקשיש בפעולות היום יומיות, אך גם לעזור בפעולות הקשורות לתחזוקת בית הקשיש. פעולות כגון, כביסה, ניקוי הבית, שטיפת כלים, עזרה במקלחות, אכילה, ומתן תרופות בזמן. בנוסף על המטפלת הסיעודית בקשישים, להוציא את הקשיש לסידורים: הליכה לבנק, קופות ובתי חולים, והסדרת תשלומים לביטוח לאומי וכו'.

מקצוענים בסיעוד

תיגבור סיעוד היא חברה ארצית ותיקה וגדולה לשירותי כוח אדם המתמחה בתחום הסיעוד. החברה מעניקה שירותים סיעודיים ללקוחותיה בכל רחבי הארץ כגון השמת עובדת זרה בבית הקשיש. מאגר גדול של מטפלים ומטפלות מנוסים ומקצועיים המעניקים שירות סיעוד פרטי איכותי וקשוב, מאפשר לה להתאים את המטפל הנכון ביותר עבור האדם הסיעודי על פי צרכיו ודרישותיה של משפחתו. הצוות המקצועי של החברה מלווה את המטופל ומשפחתו לאורך כל הדרך תוך מתן שירות קשוב וחם. אם יש לך צורך במטפל עבור אדם סיעודי, זה הזמן ליצור קשר עם חברת תגבור באתר או בטלפון ולדבר עם אחד מהיועצים שלנו, הבקיאים בתחום הסיעוד.
תוחלת חיים בגיל השלישי - תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי