צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

כל מה שצריך לדעת על מטפל סיעודי

תוכן עניינים

העלייה בתוחלת החיים לא תמיד מבטיחה איכות חיים. תהליכי ההזדקנות השתנו כמו דברים רבים בחיינו ומעבר לכך שתקופה זו כוללת שינוי בשגרת החיים, שינויים סביבתיים, היא גם מובילה לשינויים פיזיים ומנטליים. השינויים הללו דורשים לא פעם תמיכה מלאה לאורך כל היום ולהוביל אותך לברר עוד על מטפל המתמחה בגיל השלישי.

דגשים למציאת מטפל סיעודי לגיל השלישי

הדבר הראשון שיש להתייחס אליו בעת חיפוש אחר עובדים זרים לסיעוד הוא התחושות האישיות. רבים יכולים להעיד על תקופה שאינה פשוטה. בין אם מדובר על חיפוש מטפל עבור הורה מזדקן ובין אם עבור עצמך, זו תקופה שמבחינה רגשית מחייבת אותך להתמודד מול קשיים רבים ולכן זה בסדר גמור להכיר ברגשות הללו ולקבל תמיכה ככל האפשר. דגש נוסף שיש להתייחס אליו הוא הצורך למצוא מטפל סיעודי לגיל השלישי שיהיה מקצועי ואחראי. נקודה זו אינה מובנת מאליה והסיפורים על מטפלים שלא התייחסו כראוי למטופלים שלהם. לכן, יש לבדוק את העבר של המטפל, להתייעץ עם משפחות שהיו איתו בקשר. כמובן, ניתן לפנות לחברה ולקבל ליווי צמוד לאורך כל הדרך.

תיאום ציפיות מול מטפל סיעודי לגיל השלישי 

נקודה חשובה שיש לשים אליה היא תיאום הציפיות מול המטפל לגיל השלישי. לא כל מטפל יכול לבצע כל פעולה ולא כל מטופל יזדקק לכל אחת כזו. ישנם מטפלים אשר יתקשו להכין למטופליהם את האוכל וזוהי אינה נקודה קטנה ובמיוחד לא עבור מטופלים שמרוחקים מילדיהם.  במקום לנסות להתאים את הצרכים האישיים של מטפל לגיל השלישי יש להכיר את אותם צרכים ולמצוא את המטפל הנכון. במקרה שבדוגמה ברור כי לא ניתן לצפות מאדם זקן שיבשל לעצמו ולכן חשוב מאד לתאם ציפיות ואת ההסכמים לעגן בתוך חוזה כתוב בין שני הצדדים. 

הקשבה לצרכים של מטפל סיעודי 

מטפל לגיל השלישי יהיה אדם עם צרכים שיכולים להשתנות בין אחד לשני. מעבר לזכויות שמגיעות למטפל ייתכן שיש דברים שחשובים לו וחשוב לשמוע זאת ממנו. למשל, אם הוא מתכנן לטוס לחופשה ארוכה לצורך אירוע משפחתי, כדאי לדעת זאת מראש. כמו כן חשוב לבדוק מהי הזמינות של המטפל ולבדוק מתי הוא יוכל להתחיל את העבודה.  חשוב לזכור כי ככל שהתקשורת מול המטפל תהיה פתוחה יותר כך יוטב לשני הצדדים. לאחר שהמטפל יסביר את הצרכים שלו ולאחר שיבין מהם הצרכים של מי שייעזר בו ושל המשפחה הכוללת אפשר לבחון אותו מבחינות נוספות ובהן: היחס, הקליק האישי ולבחון המלצות הקודמות (רצוי מאנשים שאפשר לסמוך עליהם ולבדוק היטב את המקור של ההמלצות). 

בחירת מטפל לגיל השלישי באופן מקצועי

חברת תיגבור סיעוד עומדת לרשותך, גם בגיל השלישי. אנו מכירים את הצרכים של גיל זה, את השאלות ואת החששות. במיוחד בשלב זה, חשוב שיהיה מישהו מקצועי ואכפתי שיעמוד לצידך ועל צורך זה נוכל לענות. 
מטפל לגיל השלשי - תיגבור סיעוד
מטפל לגיל השלשי – תיגבור סיעוד
 
מטפל לגיל השלשי - עובדים זרים לסיעוד - תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי