צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

מדריך העסקה של מטפלת זרה בסיעוד

תוכן עניינים

בגיל השלישי ישנם צרכים שונים מכפי שהיו בעבר. השינוי יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות ואפשר להתייחס אל הצד הפיזי ואל הצד הנפשי. חלק מהאנשים חווים ירידה משמעותית ביכולות הפיזיות, ביכולת לנוע ולבצע פעולות בסיסיות. לצורך כך הם צריכים סיוע ממטפלת. חלק מהאנשים חווים ירידה בכל מה שנוגע לפן הנפשי והדבר יכול לכלול מחלות שכחה וקושי מנטלי שיכול לבוא גם כתוצאה מבדידות. המטפלת יכולה לסייע גם בכך.  רגע לפני העסקת מטפלת זרה לגיל השלישי חשוב לדעת כי לא כל מטפלת מתאימה לכל מטופלת ובכלל, לא כל אחד ואחת יכולים להעסיק מטפלים זרים. במדריך זה ריכזנו עבורך את כל מה שחשוב לדעת על התהליך ועל ההעסקה.

שלב אחר שלב להעסקת מטפלת זרה לסיעוד  

שלב ראשון – הוצאת אישור
השלב הראשון בדרך להעסקה של מטפלת זרה לסיעוד הוא הוצאת רישיון מתאים להעסקה. התהליך מחייב אותך לשלם אגרה לרשות האוכלוסין וההגירה ואגרה למשרד הפנים. כדאי לדעת כי אין זה מספיק לשלם את האגרות אלא המטופל או המטופלת יצטרכו לעבור את מבחן התלות ולאחר המעבר ניתן לפנות לחברה לצורך העסקת עובד זר.
שלב שני – הבנת ההוצאות של טיפול סיעודי 
יש להבין מהן ההוצאות הכרוכות בהעסקת מטפלת זרה. כדי להעריך את ההוצאות במדויק ניתן להתייעץ עם החברה ולהבין גם את מרכיבי ההוצאות. בין היתר יהיה עלייך לשלם את שכר העובד, אך גם ביטוח רפואי ובמקרים מסוימים גם הוצאות ביטוח לאומי לעובד. 
שלב שלישי – מציאת עובדת סיעודית והתקשרות עימה 
מציאת מטפלת זרה היא משימה אשר יש להקדיש לה זמן. החיבור הנכון ישפיע על מהלך החיים שלך ואין זה משנה אם היא תעזור להורייך או לך. חשוב ששני הצדדים יסכימו על ההתנהלות הצפויה, שיתבצע תיאום ציפיות וחשוב לקבל המלצות אמינות על המטפלת. על המטפלת להבין מה נדרש ממנה ועלייך לוודא כי היא אכן תוכל לעשות זאת ואם לא להעדיף לחפש אחר מטפלת אחרת.
שלב רביעי – חיים משותפים עם מטפלת זרה 
לאחר הסכמה בין שני הצדדים וקיום חוזה עם מטפלת זרה לסיעוד אפשר להתחיל לחיות חיים משותפים. מרגע העסקת מטפלת זרה הקשר יהיה תכוף ומחייב. חשוב להכיר את הזכויות של המטפלת אך גם את הזכויות שלך ולהתנהל בהתאם להן.

היתרונות של התייעצות עם חברת השמה סיעודית 

היום כמעט ואין אנשים אשר מעסיקים באופן ישיר את המטפלות וזאת בשל מספר סיבות. בין שני הצדדים ישנו פער עליו יש לגשר. יש צורך לבצע תיאום ציפיות ויש צורך בגורם נוסף שיוכל לעמוד לרשותך ולתווך כל בעיה, אם זו תצוץ.  היתרון של חברת השמה סיעודית כמו תיגבור סיעוד הוא הניסיון העשיר שלה בתחום השמת עובדים זרים והיא תוכל ללוות אותך לאורך כל הדרך ולהיות מקום נוסף שניתן לפנות אליו עם כל בעיה. לפרטים נוספים כיצד נוכל לעמוד לרשותך וללוות אותך, ניתן ליצור עמנו קשר.
מטפלת זרה לסיעוד - תיגבור סיעוד
מטפלת זרה לסיעוד – תיגבור סיעוד
מטפלת זרה לסיעוד - תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי