צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

קלנועית מומלצת לגיל השלישי

תוכן עניינים

קלנועית היא דרך מעולה עבור מבוגרים שכבר תש כוחם ואינם מסוגלים להתנייד באופן רגלי כמו בעבר. כאשר מדובר בנסיעות קצרות טווח קרובות לבית קלנועית היא בעצם הפתרון הטוב ביותר להמשיך ולתפקד באופן עצמאי עם כמה שפחות תלות בזולת.

דברים שחשוב לדעת על קלנועית:

חשוב שתדעו שמדובר בכלי שנחשב לכלי רכב חשמלי לכל דבר ולכן חשוב להשמע להוראות הבטיחות ולהבין כיצד להתנהל בו. במידה ויש למבוגר בעל הקלנועית מטפלת סיעודית עליה לדעת כיצד לנהוג בה וכיצד להתנהל איתה בכביש (שכן אינה יכולה לנסוע על המדרכה). הקלנועית מגיעה בגדלים שונים ובדגמים שונים וכך ניתן להתאים אותה עבור המבוגר עצמו או עבור המטפלת של חברת סיעוד שמגיעה אליו ומסייעת לו. אין צורך ברישיון נהיגה, קל ללמוד כיצד לנהוג בה ועלויות האחזקות שלה נמוכות למדי. הקלנועית מאפשרת לאדם הנוהג בה להתנייד באופן עצמאי ולבצע סידורים פשוטים וקרובים כמו לדוגמא קניות במכולת או הוצאת דואר- סידורים שאחרת יחייבו אותו להשתמש בתחבורה הציבורית או ללכת ברגל, דבר שלא תמיד נוח או אפשרי בגילו ובמצבו. היא מאפשרת לו להתנהל באופן עצמאי ככל שניתן מבלי להסתמך על טוב ליבם שלא אחרים שיקחו ויחזירו בכל פעם שיצטרך. למרות שמדובר בכלי רכב חשמלי לכל דבר המהירות של הקלנועית אינה גבוהה ולכן ניתן לנסוע בה רק בגבולות העיר או המושב. קלנועית ניתן לרכוש באופן פרטי או בסבסוד חלקי של קופת החולים במידה ויש לכם זכאות, כמו כן יש לבטח את הקולנועית ואת הנוהג בה בהתאם.

איך לבחור קלנועית בהתאמה אישית:

כדאי ומומלץ לבחור את הקלנועית המתאימה ביותר עבורכם בשביל הנוחות. קיימים בשוק מגוון דגמים ותוכלו לבחור בין קלנועית יחיד, קלנועית מידי או קלנועית לזוג. קלנועית יחיד כשמה כן היא- מאפשרת נסיעה של אדם אחד בלבד עם מושב נוח , אפשרות לגגון הגנה מפני השמש והגשם ואפשרות להוספת סל אחורי לאחסון. קלנועית מידי הינה קלנועית שניתן להכניס אותה לתוך מעלית, היא הקלנועית החדשה ביותר שקיימת בשוק עם מושב נוח ומתכוונן, אופציות טכנולוגיות שונות וגם אפשרות להוסיף גגון וסל במידת הצורך. קלנועית לזוג היא הדבר החם בשוק היום שכן היא מאפשרת שני מושבים נפרדים או ספסל משותף וכך ניתן להרכיב את הנכדים או את המטפלת הסיעודית וליהנות מנסיעה משותפת. גם בקלנועית זו ניתן להוסיף גגון וסל אחורי לאחסון. במידה ויש לכם צורך בקלנועית בררו קודם דרך קופת החולים או דרך הביטוח הפרטי שלכם את האפשרות לרכוש קלנועית מותאמת במחיר משתלם.
קלנעית לגיל השלישי

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי