צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

העסקת עובדת זרה

חברת תיגבור סיעוד מספקת שירותי תמיכה וליווי לקשישים ובני המשפחה שלהם. במהלך השירות מסייעים נציגי תיגבור סיעוד להשיג את גמלת הסיעוד של המוסד לביטוח לאומי, להתנהל מול חברת הביטוח הפרטית ולממש את זכויות משרדי הרווחה והאוצר. כמו כן, דרך תאגיד "עינת" ניתן לתאם שירותי איתור והשמה על בסיס אבחון צרכי הקשיש ומצבו הבריאותי.

ניסיון משמעותי כחברת סיעוד מסייע ללקוחות תיגבור לתאם במהירות ובקלות העסקה של עובדת זרה. במסגרת תהליך כזה, יש 5 טיפים שחשוב לשים עליהם דגש מיוחד:

1. להעסקת עובדת זרה ישנם תנאים שצריך להכיר

רק אדם שהגיע לגיל פרישה זכאי לקבל היתר העסקה לעובדת זרה. המקרה היחיד שיוצא דופן הוא כשמדובר בנכה שמקבל קצבת שירותים מיוחדים מהביטוח הלאומי, שעבורו הגיל לא מהווה תנאי סף. בנוסף, מי שמבקש להעסיק עובדת זרה צריך לצבור 4.5 נקודות לפחות במבחן תלות שמבוצע על ידי המוסד לביטוח לאומי.

העסקת עובדת זרה
העסקת עובדת זרה

2. תהליך בקשה להעסקת עובדים זרים קובע את סיכויי ההצלחה

התהליך שבו מגישים בקשה להעסקת עובדים זרים לסיעוד משפיע על משך הזמן שיעבור עד קבלת העזרה ועל סיכויי ההצלחה. את הבקשה לרישיון העסקה מגישים לרשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, תוך צירוף של המסמכים הרלוונטיים וכמה שיותר נימוקים רפואיים וסוציאליים. בהמשך, אישור הבקשה תלוי גם הוא בתוצאות מבחן התלות.

3. עובדת זרה אפשר להביא דרך לשכות פרטיות או חברות סיעוד

בישראל ניתן להביא עובדת זרה באמצעות פניה ללשכות פרטיות או לחברות סיעוד. הלשכות הפרטיות חייבות להיות בעלות רישיון והיתר מטעם מרשם האוכלוסין וההגירה, בעוד לחברות סיעוד מותר לקשר ללשכה פרטית שעמה הם משתפים פעולה. אצל חברת תיגבור סיעוד למשל, נדאג שבני המשפחה המורחבת יקבלו מענה לצורך טיפול בקשישים יקיריהם ונסייע לבחור מטפלת זרה שתעניק שירות שעתי או צמוד.

4. יש לשמור על תנאי העסקה של עובדים זרים לסיעוד 

רבים בארץ מעסיקים עובדים זרים לסיעוד  מבלי לשמור על תנאי ההעסקה והזכויות שלהם. זו טעות נפוצה שנובעת לעיתים מתום לב, אך היא עלולה לגרור אחריה שורה ארוכה של סנקציות וקנסות. הפתרון הוא להעניק לעובדים הזרים לסיעוד את מלוא התנאים הנהוגים בחוקי העבודה ולעקוב אחר עדכונים ותקנים חדשים. בפועל, כל חוקי העבודה שחלים על עובד שהוא אזרח ישראלי – תקפים גם לגבי עובדים זרים ולמעט דגשים שמתייחסים לעובדי סיעוד.

5. במסגרות אשפוז ישנו הליך מהיר

כדאי לדעת שהמטופלים הקשישים הנמצאים במסגרת אשפוז של בתי חולים או מחלקה שיקומית יכולים לפנות בהליך מהיר לבקשת רישיון העסקת מטפלת סיעודית. מטרת ההליך המקוצר היא לסייע לטיפול בקשישים ולעזור להם לקראת חזרה לשגרת חייהם עד כמה שניתן.

יש לך שאלות נוספות? נציגי חברת תיגבור סיעוד ישמחו לפגוש אותך לשיחת היכרות ותיאום ציפיות. אנו נדאג שיקיריך יקבלו את היחס הטוב ביותר ונעשה הכל על מנת לתאם עבורך העסקת עובדת זרה בהקדם.
העסקת עובדת זרה תיגבור סיעוד

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד
חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי