צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

ציוד סיעודי לקשישים – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים הגוף שלנו מתפקד אחרת ודברים שהיה קל לנו לבצע קודם לכן ללא עזרה קשה לנו לבצע כיום. השינויים הפיסיים והקושי בביצוע פעולות פשוטות מצריכים מאיתנו להתאים את הריהוט בבית, לשנות את הפעולות שלנו וגם לרכוש ציוד סיעודי בהתאם. איזה ציוד סיעודי לקשישים חשוב שיהיה כאשר מתעורר הצורך? הכנו עבורכם סקירה קצרה.

ציוד סיעודי- מגוון גדול של מכשור רלוונטי שצריך בגיל השלישי:

עקב צרכים שונים ודרישות שונות של קשישים בגלל בעיות בריאותיות או מצב פיסי כלשהי נוצר שוק מגוון של ציוד סיעודי לקשישים. אותו שוק מלא באביזרי עזר שונים באיכות גבוהה המאפשרים לספק מענה על הצרכים השונים של אוכלוסיית הקשישים ולסייע להם לעבור את היום בצורה נוחה יותר ולהתקיים בצורה עצמאית כמה שניתן. לעיתים יש צורך ברכישה גדולה של מספר רב של מכשירים לסיוע ולכן חשוב לבדוק אם קיימת זכאות סיעודית של השתתפות מלאה או חלקית ברכישת אותם מוצרים.

ציוד סיעודי לקשישים לצרכים יום יומיים:

הצרכים למוצרי סיעוד משתנים בן אדם לאדם ותלויים ביכולת התפקוד שלו וביכולת ההתנהלות העצמאית שלו. אם לדוגמא אותו אדם מקבל גמלת סיעוד כחלק ממנה הוא יכול לרכוש את הציוד הרלוונטי בהתאם לגמלה שהוא מקבל ולציוד שהוא צריך. ציוד סיעודי בתחום השמיעה והראייה- בגילאים מבוגרים חלה ירידה בשמיעה ובראייה ולכן חשוב להתאים מכשירי שמיעה , רמקולים , משקפי ראייה מתאימים ואפילו אפשרות של הוספת תאורה כאשר מצלצלים בדלת. כמו כן חשוב להתאים את המכשיר הנייד ואפילו לסמן מוצרים שנמצאים בשימוש רב בבית בצורה בולטת על מנת להקל על מציאתם. ציוד סיעודי אביזרי ספיגה- מדובר באחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בגיל השלישי שכן קיימת שליטה חלקית על הסוגרים או איבוד שליטה מלא עליהם. לצורך כך קיימים פדים לספיגה, מכנסונים ואף חיתולי ספיגה למבוגרים שמתאימים לשימוש ביום ולשימוש בלילה במידות שונות וברמת ספיגה שונה. ציוד סיעודי להתנהלות יום יומית למשל חיתולים למבוגרים – ואת ההתנהלות העצמאית בבית ניתן לשפר ולהפוך לנוחה יותר על ידי כמה פעולות פשוטות- הוספת מושב לישיבה במקלחת, נוגדי החלקה על רצפת האמבטיה ומעקה. כמו כן חשוב לסדר ולארגן את הבית כך שלא יתקלו ברהיטים ופינות חדות בהליכה בבית, לוודא שהשטיחים אינם מחליקים ולקרב מוצרים שנמצאים בשימוש יום יומי. ציוד סיעודי לשיפור הניידות- ניתן להתאים את המכשיר הרלוונטי בהתאם למידת הניידות של המטופל- ממקל הליכה דרך הליכון ועד לכיסא גלגלים. כמו כן קיימת האפשרות להוסיף מעלות לצורך העלאה למיטה, מנוף, קלנועית וכדומה.
ציוד סיעודי לקשישים

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי