צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

מהן זכויות האדם הסיעודי?

תוכן עניינים

אדם סיעודי הוא אדם שאינו מסוגל לתפקד באופן עצמאי והוא זקוק לסיוע וטיפול בכל פעולה יום-יומית לרבות: קימה, שכיבה, אכילה, מקלחת וניידות. טיפול מיטבי ניתן על ידי אנשים המיומנים ומוכשרים לשם כך. חשוב כי אדם סיעודי ומשפחתו יהיו מודעים לזכויותיהם על מנת לקבל טיפול הולם מתוקף החוקים הקיימים במדינה.

לדאוג למבוגרים שדאגו לנו כל החיים

אנשים ההולכים ומזדקנים עשויים לחוות הדרדרות במצבם הבריאותי או המנטלי העלולה להביא לאיבוד עצמאותו והפיכתו לאדם סיעודי התלוי לחלוטין בסביבתו ובעיקר במשפחתו הקרובה. בנקודה מסוימת, צריכה משפחת האדם הסיעודי להגיע להחלטה האם להעבירו למוסד סיעודי או בית אבות או שמא להשאירו בסביבתו המוכרת כשהוא מטופל במטפלת סיעודית. חברת כוח אדם מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים בשירותי כוח אדם לתחום הסיעודי יכולה לסייע בהגעה להחלטה הנכונה ולספק מטפלים מיומנים ומקצועיים. קשישים סיעודיים הנזקקים לטיפול צמוד, זכאים לקבלת אישורים לצורך העסקת עובד זר סיעודי לשם טיפול בהם.

כל הזכויות לטיפול הולם

אנשים במצב סיעודי, חווים קושי נפשי ופיזי לו שותפים גם בני משפחתם הנדרשים לטיפול בהם. למדינה ישראל חוקים המעגנים את זכויות החולה הסיעודי לרבות חוק הסיעוד המאפשר לאנשים קשישים במצב סיעודי קבלת טיפול סיעודי באמצעות גמלה הניתנת להם דרך המוסד לביטוח לאומי. בין השירותים הנוספים להם זכאי אדם המוגדר סיעודי: שיקום רפואי הכולל מימון מכשיר שמיעה בעת הצורך, טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק וכן אביזרי עזר כגון מקל הליכה, הליכון, כיסא גלגלים ועוד. בין הזכויות המגיעות לאדם הסיעודי ניתן גם למנות סיוע בהפיכת הבית לנגיש כשבין היתר מונגשים פתחי הבית וחדרי המקלחת והשירותים.

מקצוענים בייעוץ למיצוי זכויות לאדם הסיעודי

ניסיון וידע של עשרות שנים מאפשרים לחברת תיגבור סיעוד לייעץ על דרכים למיצוי זכויותיו של האדם הסיעודי. אם יש לך צורך ביעוץ בנושא מיצוי זכויות המגיעות לפי חוק עבור מישהו יקר מבני משפחתך, זה הזמן להשאיר פרטים באתר או בטלפון ולקבל ייעוץ מקצועי וקשוב ועזרה בישום מיצוי הזכויות

מקצוענים באיתור כוח אדם סיעודי

ניסיון וידע של עשרות שנים מאפשרים לחברת תיגבור סיעוד לבחור בקפידה ובמקצועיות עובדים זרים סיעודיים איכותיים ומסורים ולהכשירם בצורה יסודית. החברה מספקת סיוע, ליווי ותמיכה במיצוי זכויותיו של האדם הסיעודי. אם יש לך צורך במטפל סיעודי איכותי עבור מישהו יקר מבני משפחתך, זה הזמן להשאיר פרטים באתר או בטלפון ולקבל ייעוץ מקצועי וקשוב וכן ליווי לאורך כל זמן העסקתו.
עובדים זרים לסיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי