צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

חברת טיפול בקשישים

תוכן עניינים

חברת טיפול בקשישים – תגבור שירותי סיעוד !

למידע נוסף  צרו עמנו קשר  או חייגו 077-237-0000

איך משיגים חברת לטיפול בקשישים ?

חוק סיעוד ממלכתי קובע כיצד ניתן לספק שירותי סיעוד לקשישים הגרים בביתם או במוסדות דיור מוגן. החוק מיועד לקשישים שזקוקים לעזרת הזולת בביצוע שורה ארוכה של פעולות יום יומיות, או לכאלה שצריכים לקבל שירותים למטרת מניעת מצבי סיכון לעצמם או לאחרים. כמו כן, במסגרת החוק ניתנים שירותים מיוחדים כמו עזרה של מטפל בבית בביצוע פעולות, ניהול משק הבית לרבות השגחה על הקשיש, אספקת מוצרי ספיגה חד פעמיים, טיפול במרכזי יום ועוד. השמת עובדים זרים לסיעוד חשובה כי היא מאפשרת לדאוג לתנאי החיים של הקשישים. העובדים הזרים מקבלים זכויות סוציאליות, תנאי פנסיה וביטוח והם עוברים הכשרה מקיפה לפני תחילת העבודה בפועל.
עובדת זרה לסיעד
עובדים זרים לסיעוד
חברת תגבור מתמחה במתן עזרה לקשיש ומשפחתו. נציגי החברה מלווים את הקשיש מול הרשויות באמצעות הקצאת יועץ מנוסה לתחום הסיעוד, ומעניקים לזכאים שירותי טיפול בבית. שירות הטיפול ניתנים באמצעות מטפלים ישראלים או זרים. השירות של היועץ אינו כרוך בתשלום ועם חברת תגבור ניתן לבצע השמת עובדים זרים לסיעוד באופן אפקטיבי ומהיר.

יתרונות השמה של חברת לטיפול בקשישים 

חברת תגבור סיעוד הינה חברת טיפול בקשישים המאפשרת  לנצל את מלוא היתרונות של השמת עובדים זרים לסיעוד. ראשית, החברה מתחייבת להתאמת עובדים זרים לסיעוד באופן אישי לקשישים, בעלי מוגבלויות וכל מי שזקוק לכך. לחברה ניסיון משמעותי וערכים מובילים של מקצועיות ואמינות. שנית, השמת עובדים זרים לסיעוד דרך חברת תגבור מתבצעת בבית הקשיש או במוסד. את ההחלטה היכן לקבל את השירות ניתן לקבוע לאחר הגדרת הצורך של המשפחה ובמימון פרטי. מאגר המטפלים והמטפלות של תגבור עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של בקרת איכות ובאמצעות כל אחד מהם ניתן לשפר את איכות החיים של הקשישים באופן מיידי.
חברת טיפול בקשישים - תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי