צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

הכנסת עובד זר הביתה

תוכן עניינים

כאשר ההורים שלכם מגיעים לגיל מבוגר ואינם יכולים לטפל בעצמם בכוחות עצמם ואינכם רוצים להעביר אותם לבית אבות או מסגרת סיעודית אחרת, הפתרון הטוב ביותר הוא להכניס עובד זר הביתה. עובד זר שיטפל בהורים שלכם 24/7 כשאתם לא יכולים וידאג לכל מה שהם צריכים כשאתם לא שם. לפני הכנסת עובד זר הביתה:
  1. יש לוודא שהעובד זר הוא חוקי ויש בידיו את כל האישורים המתאימים והוא מיוצג על ידי לשכה פרטית עם חוזה מסודר. אל תתביישו לבקש המלצות.
  2. מומלץ לארגן לאותו עובד זר את מרחב המחיה החדש שלו בכדי שירגיש כמה שיותר בנוח ושתהיה לו קבלת פנים נעימה. ארגנו לו חדר מסודר ומאורגן משלו אם יש אפשרות גם מקלחת ושירותים בנפרד. סדרו לו ארון ופנו בו מקום לבגדים ולחפצים האישיים שלו.
בימים הראשונים של העובד הזר בבית:
  1. יש לקיים איתו שיחת תאום ציפיות לוודא שהוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות ומה אתם מצפים ממנו. חשוב שתראו לו איפה כל דבר נמצא ותעשו איתו סיבוב בשכונה לקחת אותו למקומות החשובים אליהם יצטרך לגשת לבד בלעדיכם בהמשך.
  2. מומלץ לא להשאיר בימים הראשונים את העובד הזר לבד עם ההורה ולעקוב אחר ההתנהלות שלו ועל הדרך גם להעיר אבל בעדינות בכדי שילמד ולא בכדי לבוא בטענות. שימו לב למערכת היחסים בין ההורה שלכם לבין העובד הזר והשאירו אותם לבד רק כאשר אתם בטוחים שיסתרו ומרגישים שההורה שלכם מוכן לכך. אם הוא מדבר ומתקשר אז רק לאחר שייתן לכך אישור.
אל תשכחו שגם אם העובד הזר הוא המטפל הראשי של ההורה שלכם והוא זה שאחראי לרווחה שלו יומם ולילה אתם עדיין הילדים ואתם עדיין אחראים לבדוק מה קורה. הגיעו לביקורים באופן קבוע וגם לביקורי פתע בכדי לבדוק מה קורה בבית כשאתם לא שם. היו ערניים לכל מה שקורה מסביב ולכל שינוי שחל אצל ההורה שלכם במיוחד אם מדובר בהורה זקן או חולה שאינו מצליח לתקשר בצורה סדירה. בקשו מהשכנים שיהיו ערניים ושישימו לב. לעיתים גם אם לא מדובר בהתעללות יכול להיות שמדובר בהזנחה או חוסר תשומת לב וחשוב שתהיו ערניים ותקפידו לדרוש בשלומם של ההורים שלכם. הימצאותו של עובד זר בבית של ההורים שלכם מכניסה את כולם לשגרה חדשה שלא הכרתם קודם- העובד הזר שעזב את משפחתו מאחור ומגיע לטפל בהורה שאינו שלו, ההורה שלכם שתלוי במישהו אחר וצריך לקבל נוכחות זרה ולעיתים פתאומית אצלו בבית ואתם- שחייבים לדאוג לרווחת כולם.
הכנסת עובד זר הביתה

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי