צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

בחירת עובדת זרה לגיל השלישי

תוכן עניינים

מציאת עובדת זרה לגיל השלישי היא משימה שיש להקדיש לה זמן ותשומת לב. בין אם העובדת תלווה אותך או את קרוב המשפחה שלך, יהיה עלייך להיות בקשר איתה למשך תקופה ארוכה. הטיפים הבאים יעזרו לך למצוא את העובדת המתאימה עבורך.

בחינת הדרישות הבסיסיות של העובדת לגיל השלישי 

ישנן דרישות בסיסיות שכשהן לא מתקיימות ברור כי ההתאמה בין הצדדים לא קיימת. הבסיס אשר צריך להתקיים הוא התאמה של מין המטופלת והמטפלת  (שיהיו מאותו המין), שפה ששני הצדדים יוכלו להבין זה את זה והתאמה מבחינת מיומנויות. זהו בסיס קריטי וכאן יש לבחון מהו הצורך שלך או של מי שתטופל והאם למטפלת אכן יש יכולת לענות על הצורך הזה.

הקשבה לדרישותיה של עובדת זרה לגיל השלישי 

כפי שלך יש דרישות שונות גם עובדת זרה תבוא עם דרישות משלה. הדרישות הללו יכולות להתייחס בין היתר לתקופת ההעסקה האפשרית מבחינתה, נסיעה שצפויה מבחינתה, חופשות וגם אופן התקשרות עם המשפחה. כל ציפייה חייבת לבוא לידי ביטוי מראש ואין להניח הנחות. אין לצפות כי העובדת תרצה להיות בקשר צמוד עם המשפחה וחשוב להבין ממנה מהן הציפיות שלה. ככל שהתקשורת תהיה פתוחה יותר כך יהיה קל יותר לעבוד יחד.

העסקת עובדת זרה רק עם אישור עבודה והיתר העסקה

כדי להביא עובדת זרה יהיה עלייך להוציא רישיון מתאים. מן הצד השני יהיה על העובדת לשהות בישראל באופן חוקי. הסדרת הנושא היא שמאפשרת לשני הצדדים להיות בתקשורת טובה לאורך זמן. העסקה ללא אישור (של מי מהצדדים) עלולה להוביל לקנסות וגרוע מכך, לא יהיה לך כיסוי ותמיכה במקרה ויהיה צורך בכך. למשל, במקרה ויהיה צורך בכך, עובדת שעובדת באופן לא חוקי לא תוכל ליהנות מטיפול רפואי מתאים ואם יהיה צורך בטיפול כזה יהיה עלייך להתמודד עם השלכות משמעותיות. 

תשלום על פי החוק עבור עובדת זרה לקשישים

אם אין לך הבנה בכל מה שנוגע לחוקי העבודה של העובדת זרה לגיל השלישי יהיה עלייך לברר את ההשלכות השונות של ההעסקה. באפשרותך לקרוא חומר רב באינטרנט או לפנות לחברה ולשאול אותה על מה יהיה עלייך לשלם וכיצד. עובדת זרה כמו כל עובדת היא בעלת זכויות ויהיה עלייך להקפיד לשלם את המשכורת שסוכמה ולהפריש את כל ההפרשות השונות על פי החוק.

בחירת חברת השמה של עובדים זרים לסיעוד 

הדרך הטובה להעסיק עובדת זרה היא דרך התייעצות עם חברת השמה של השמת עובדים זרים בסיעוד. חברת השמה מקצועית כמו תיגבור סיעוד המתמחה בתחום. נכון להגיד שהחברה גובה שכר על עבודתה, אך היא דואגת להנפקת האישורים הנדרשים והרבה יותר מכך. החברה תוכל להתאים בינך לבין העובדת המתאימה. היא תוכל לעזור לך למצוא מטפלת זרה לקשישים ולתווך בניכם לאורך כל הדרך, משלב יצירת החוזה ולכל אורך תקופת ההעסקה. עלייך לזכור כי מדובר באישה שתיקח חלק משמעותי בחיים שלך ולכן יש לכל הליך ההעסקה יש משקל רב.
עובדת זרה תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי