צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

איך משפרים את תוחלת החיים

תוכן עניינים

כולנו חולמים על תוחלת חיים ארוכה עם חיים טובים ואיכותיים. בלי מחלות, בלי פציעות, לחיות שנים רבות בנפש בריאה וגוף בריא. בכדי להגיע למצב של תוחלת חיים ארוכה וטובה כל מה שעלינו לעשות זה לשמור על תזונה נכונה ומשקל תקין, לעסוק בפעילות גופנית ולהיות פחות מתוחים. וזה בהחלט אפשרי, גם בגילאים מאוחרים.

 לחיות עד גיל מבוגר באיכות חיים טובה- זה אפשרי:

תוחלת חיים היא בעצם הזמן שלנו היא הזמן הממוצע שאנו עתידים לחיות. כאשר מסתכלים על המונח מבחינה רפואית אז נהוג לחשב את תוחלת החיים של אדם מרגע לידתו ולאחר שעבר את גיל שישים וחמש והגיע לגיל המכובד- הגיל השלישי. באופן כללי, תוחלת החיים של נשים היתה ועודנה ארוכה יותר משל גברים ובמהלך השנים עם התקדמות הטכנולוגיה והתפתחות הרפואה אנשים חיים שנים רבות יותר כאשר תוחלת החיים הממוצעת הישראלית עוברת את גיל השמונים. אם זאת, יש הבדל בין לחיות הרבה שנים ולהגיע לגיל מבוגר לבין תוחלת חיים ארוכה ובריאה. בכדי לחיות חיים איכותיים לאורך שנים צריך לשמור על הגוף שלנו ועל הנפש שלנו. החוכמה היא לא להגיע לגיל כמה שיותר מבוגר ולהאריך את תוחלת החיים שלנו אלא להגיע לגיל הכי מבוגר שאנחנו יכולים להגיע אליו כאשר אנחנו מתפקדים עצמאית בצורה מלאה או חלקית בעזרת סיוע חיצוני. כל עוד הבריאות שלנו טובה דיה ואין לנו מגבלה פיסית עיקרית- תוחלת החיים שלנו איכותית וטובה.

איך נוכל להשפיע על תוחלת החיים ולהאריך אותה?

בגילאים מבוגרים אנחנו מתחילים להבין את הצורך לחיות עוד כמה שנים טובות וליהנות עוד קצת ממה שיש לחיים להציע לנו. אם לא שמרנו עד כה, זה לא אומר שלא נוכל לשפר את איכות החיים שלנו עכשיו בגיל מבוגר על ידי כמה שינויים והתאמות. תזונה- תפריט תזונתי מאוזן ובריא שמכיל את כל הוויטמינים והמינרלים ותוספי התזונה שאנו צריכים בהתאם למצב הגופני שלנו ולפי בדיקות רפואיות מקיפות. פעילות גופנית- בכדי לשמור על משקל תקין ובריאות איתנה יש להרבות בפעילות גופנית. חשוב להתאים את הפעילות הגופנית לגיל ולמצב הבריאותי וכמובן ליכולת הגופנית שלכם. הפחתת לחץ- קל לומר קשה לבצע אבל חשוב מאוד. כמה שפחות לחץ בחיים יסייע לכם להישאר רגועים יותר ובריאים יותר. הפסקה או הפחתה משמעותית של אלכוהול ועישון- אם טרם עשיתם זאת עד כה זה הזמן להפסיק לעשן ולהפסיק לצרוך אלכוהול מה שיכול להזיק לבריאות בכל גיל ועל אחת כמה וכמה בגיל השלישי. כל אלה ביחד עם שמירה על קשרים משפחתיים וקשרים חברתיים, מציאת מטפלת זרה דרך חברת סיעוד שתשמש לכם כחברה ותסייע לכם, יעזרו לכם לשפר את איכות תוחלת החיים שלכם.  
שיפור תוחלת חיים

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי