צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

ניצולי שואה

תוכן עניינים

Home care serviceסיוע לניצולי שואה

חברת תיגבור סיעוד , בשיתוף עם הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל מסייעת לניצולים הזקוקים לעזרה סיעודית. הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל נוסדה בשנת 1994 במטרה לסייע לניצולי השואה שניצלו מן התופת הנוראית אך לא הצליחו להשתקם.חברת תיגבור, בשיתוף עם הקרן, מסייעת לניצולי שואה הנזקקים לעזרה סיעודית. הקרן מממנת באופן קבוע טיפול סיעודי של 9 שעות שבועיות לניצולי שואה התלויים לחלוטין בזולת, מעבר ל – 15.5 השעות שמעניק המוסד לביטוח לאומי על פי חוק. בנוסף, הקרן מאשרת במקרים מסוימים מימון של עד 50 שעות טיפול בבית למשתחררים מבי"ח, ללא קשר לזכאות לגמלת סיעוד מביטוח לאומי.

זכאים לקבלת הסיוע

    • מי שחיו תחת הכיבוש הנאצי בתקופת מלחמת העולם השנייה ושעברו את התקופה בגטאות, מחנות ריכוז או במסתור, תוך סיכון חיים או שחיו בארצות שהיו גרורותיה של גרמניה הנאצית כמו רומניה, בולגריה, צרפת, איטליה, הונגריה, מרוקו הספרדית, לוב, אלג'יר וטוניס וסבלו מרדיפות הנאצים. וכן מי שברחו משטח הכיבוש: מגרמניה אחרי 1933, מאוסטריה אחרי 1938, ומיתר הארצות אחרי פרוץ המלחמה וכיבוש עד ליום 8.5.1945.
  • נפגעי השואה, סיעודי, תלוי לחלוטין בעזרת הזולת בכל פעולות היומיום, והוגדר ע"י המוסד לביטוח לאומי כזכאי לגמלת סיעוד בשיעור 150% או 168%

לקבלת פרטים נוספים מיועץ לתחום הסיעוד לחץ כאן.

השירות של היועץ לתחום הסיעוד אינו כרוך בתשלום

עובדים זרים לסיעוד - תיגבור סיעוד

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי