צור קשר!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך

איך לשמור על קשר עם ההורים המבוגרים

תוכן עניינים

כשההורים שלנו מזדקנים אנחנו מגלים שזה לא תמיד קל לשמור על קשר בטח ובטח אם הם גרים רחוק ולנו כבר יש משפחה וילדים ולוח זמנים משלנו. אבל אסור לנו אף פעם לשכוח שהם ההורים שלנו והם גידלו אותנו ודאגו לנו כל החיים וזה הזמן שלנו לדאוג להם ולשמור עליהם ולכן חשוב לשמור איתם על קשר בכל דרך אפשרית.

כל הדרכים לשמור על קשר עם ההורים המבוגרים שלנו:

הדרכים לשמור על קשר עם ההורים המבוגרים שלנו הן רבות. אם הם גרים קרוב זה קל יותר אבל עדיין לא תמיד לוח הזמנים שלנו מאפשר זאת ולכן חשוב שברגע שאנחנו מבינים שצריך להקדיש לכך זמן נמצא לזה זמן ואפילו נקבע לנו לוח זמנים חדש בכדי שיתאים לשמירת קשר כמו שצריך איתם.
  1. טלפון יומי- גם בלוח זמנים מאוד עמוס אפשר למצוא זמן לשיחת טלפון אחת לפחות שהיא הרבה יותר מ"בוקר טוב מה שלומכם?" תקבעו שעה קבועה ביום, פנו את הזמן שלכם והתקשרו אליהם עם סבלנות להקשיב להם ולשמוע מה יש להם לשתף. למי שהוריו נעזרים במטפלת לקשישים ואינם יכולים לנהל שיחת טלפון חשוב שתתקשרו אל אותה מטפלת ביום קבוע בשעה קבועה בכדי לשמוע מה קורה איתם
  2. ביקור קבוע- אלא תמיד אפשר לבקר פעם ביום אבל השתדלו לבקר לפחות פעם בשבוע וגם פה אם אפשר ביום קבוע בשעה קבועה שיהיה להם למה לצפות. במידה והם נעזרים במטפלת לקשישים וודאו שאתם יכולים לבוא להיות איתם ביום החופשי שלה בכדי שלא יישארו לבד.
  3. למדו את ההורים שלכם להשתמש בטכנולוגיה שקיימת כמו ווטסאפ, שיחות ווידיאו בנייד, ושיחות זום. הסבירו להם כיצד להפעיל כל פלטפורמה, רשמו להם הוראות ברורות במקום נגיש וכך הם גם יוכלו לשמור על קשר עם הנכדים שלהם.
  4. עודדו את הנכדים, הילדיםשלכם לשמור על קשר עם סבא וסבתא. אם הם קטנים הם יכולים להתקשר אליהם באופן קבוע ולעשות איתם זום. אם הם גדולים הם יכולים כבר לבקר אותם באופן עצמאי- הקפידו שהם אכן עושים זאת כי לילדים יש נטייה לשכוח או להעדיף פעילות אחרת אבל סבא וסבתא והקשר איתם מאוד מאוד חשובים.
  5. שלחו להם מכתבים וגלויות. הם וגם אתם עוד מהדור ששלח מכתבים וגלויות- תפתיעו אותם. אם אתם מטיילים או נוסעים שלחו להם גלויה מהמקום בו אתם נמצאים, בקשו מהילדים לצייר להם ציורים ושלחו להם אותם בדואר יחד עם תמונות מודפסות שתרגשנה אותם מאוד. וכך גם אם לא תיפגשו איתם תוכלו תמיד לעדכן ולשמח אותם.
איך לשמור על קשר עם ההורים המבוגרים

צור קשר

מחשבון זכאות לטיפול ביתי

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות טיפול בקשישים | חברות סיעוד| מטפלת לקשישים

בדיקת זכאות!

תיגבור סיעוד – שירותי סיעוד בפריסה ארצית.
אנחנו מחוייבים לתת לכם וליקירכם את השירות הטוב ביותר
תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועיות.

בדוק עכשיו מה הסיכוי שלך לקבל זכאות לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי